Ga naar content

Stelling voor kantooropslag / archiefopslag

Kantoren stromen vol met dossiers. Dit zorgt voor behoefte aan opslagruimte in kantoor. Wilt u zelf het kantooropslag / archiefopslag realiseren? Met archiefstellingen of stellingkasten maakt u optimaal gebruik van de materialen en uw beschikbare opslagruimte. Dossiers en documenten worden overzichtelijk opgeslagen, waarbij u ook ruimte bespaart.

Waarom kantooropslag kopen bij L.P. Petersen?

Vooruitstrevend, met ervaren en deskundig personeel zien wij elke opdracht als een uitdaging om voor u de beste kwaliteit neer te zetten.

Topaanbod van gebruikte en nieuwe stellingen
Vrijwel alles direct uit voorraad leverbaar
Eigen transport en montage in heel Nederland

Archiefopslag van vele merken

Vele merken magazijnstellingen kunnen wij uit voorraad leveren

Weten wat een stelling voor kantooropslag / archiefopslag u kost?

Binnen 24 uur ontvangt u van ons een vrijblijvende prijsopgave.

Archiefstellingen en stellingkasten voor de kantooropslag

Archiefstellingen zijn eenvoudig in gebruik en aanpasbaar in legniveaus. Kantoormateriaal deelt u op gewenste hoogtes in om efficiënter op te slaan. Een opgeruimd kantoor oogt netjes en werkt bevorderlijk. Efficiëntie en overzicht in uw kantooropslag realiseert u met archiefstellingen van L.P. Petersen. 

Goedkope kantooropslag

Wilt u de kantooropslag of archiefopslag efficiënt en goedkoop inrichten? L.P. Petersen beschikt over gebruikte stellingen. Deze beschikken, op kleine gebruikssporen na, over dezelfde kwaliteit als nieuwe stellingen. Met deze gebruikte archiefstellingen bespaart u ruim 30% aan kosten. 

Uw personeel vindt makkelijk benodigde documenten en papieren in uw archiefopslag. Hierdoor besparen zij tijd aan zoeken. Archiefstellingen helpen u dus ook aan tijdsbesparingen.  

Meer informatie over gebruikte stellingen ten behoeve van kantooropslag ontvangen? Neem contact op met L.P. Petersen of vraag vrijblijvend uw offerte aan!