Ga naar content

Beleid inzage Covid-19

Beleid inzake Covid-19                                                        18 maart 2020

 

Geachte Relatie,

De gezondheid van ons personeel, en van u als klant/bezoeker hebben wij hoog in het vaandel staan, daarom hanteren ook wij de adviezen van het RIVM.

Onze werkwijze:

Volgens de richtlijnen van het RIVM mogen wij u nog steeds ontvangen mits de volgende maatregelen in acht zijn genomen. Wij bewaren 1 ½ à 2 meter afstand tot u als bezoeker, wij geven geen handen en wassen en desinfecteren alles regelmatig. Werknemers die tot de risicogroepen behoren werken vanuit huis of zitten gedwongen thuis.

Bent u, als bezoeker, klachtenvrij dan heten wij u van harte welkom. Wanneer u wel klachten heeft dan vragen wij u ons niet te bezoeken, stuur dan alsjeblieft een mail of bel.

Materialen afhalen:

wanneer u materiaal wenst af te halen dan vragen wij u zich van te voren aan te melden. Zo gunt u ons de tijd om de materialen alvast klaar te zetten en blijft het contact moment zo kort mogelijk. Wanneer u ons bezoekt vragen wij u zo min mogelijk de hallen of de werkplaats te betreden.

Transport:

Gelukkig staat het transport niet stil, het is dus nog steeds mogelijk om uw materialen bezorgen. Wel nemen wij bij het leveren de volgende maatregelen:

  • Zowel de klant als chauffeur hanteren de 1 ½ 2 meter regel.
  • Wij laten de klant niet tekenen voor akkoord. De chauffeur vraagt uw naam te geven en tekent de aflever bon voor akkoord.
  • Laden en lossen word waar mogelijk door de chauffeur zelf gedaan. Hulp is mogelijk  (bijv. een heftruck) waarbij de onderlinge afstand tussen twee personen minimaal      1 ½ à 2 meter te zijn.

Wij hopen dat het treffen van deze maatregelen de verspreiding zo veel mogelijk voorkomt.
Mocht u vragen hebben over uw lopende of toekomstige bestelling? Bel gerust, wij staan u graag te woord!

Met vriendelijke groet,

Het gehele team van L.P. Petersen

 

Delen op social media
Gerelateerde artikelen

Hoe herken ik een magazijnstelling?

In grote magazijnen is het verloop in het personeelsbestand soms fors. Nieuwe medewerkers komen en gaan en dat betekent dat elk nieuw personeelslid tijd nodig heeft om aan de nieuwe magazijnomgeving te wennen. Voor een soepele integratie is het dan ook van belang om te zorgen voor duidelijke markeringen rondom magazijnstellingen en gangpaden.